1-HEKİM GİBİ DAVRAN
Hasta gibi davranırsan iki hasta hastalığı büyütür, problem artar, çözüme ulaşılamaz, birinin mutlaka kanayan yaraya neşter vurması en azından bu
konumda görünmesi gerek
2-RAHATLAT, RAHATLA
Hedefin sadece kendi rahatlığın olursa karşımızdaki kişi huysuzlanır ikinizin de rahatı kaçar.
3-İYİ BİR YOL ÇARE BİLMİYORSAN KONUŞMA, YORUM YAPMA
Aklına her geleni söyleyen akıl almaz şeyler işitir.
4-SAMİMİYET ANTİBİYOTİK GİBİDİR, HER AĞRIYI ANINDA KESER
Yapmacık, sahte iki yüzlü tutum ve davranışlara asla yönelme
5-RAZI OL, SENDEN DE RAZI OLSUNLAR
Allahın rızası Ondan gelen herşeye rıza göstermekle kazanılır.
Etiketler: doğru iletişim nasıl olmalıdır,doğru iletişim nedir,etkili iletişim,etkili iletişim e-kitap,etkili iletişim yöntemleri,etkili iletişim yöntemleri e-kitap,iletişim dehaları ve kullandıkları yöntemeler,iletişim dehaları ve yöntemleri,iletişim dehası nasıl olunur,iletişim hekim gibi davran,iletişim ile ilgili ingilizce makaleler,iletişim nasıl yapılır,iletişim nedir,iletişim rahatlat,iletişim tüyoları,iletişim yolları,iletişim yöntemleri,iletişimde 5 altın kural,iletişimsizlik sebepleri,insanlarla iyi geçinmenin yolları,iyi iletişim için 5 tüyo,sevilen biri olmanın 5 yolu,sevilen biri olmanın yolları
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder